ODRŽANO - Ljetna škola Robokacije #2

Zagrijavanje za početak škole

Za Ljetnu školu Robokacije #2 obogatili smo kurikulum potpuno novim primjerima koji programiranje, robotiku i elektroniku povezuju s fizičkim pojavama svjetlosti, zvuka i pokreta iz svijeta koji nas okružuje. Kroz četiri tečaja vaše će dijete upoznati blokovsko programiranje, kreirati pametne predmete s ugrađenim malim računalom, programirati robotski automobil i izraditi vlastitu igraću konzolu.


Tečajevi po temama: 

U nastavku pronađite omiljeni tečaj obzirom na temu, stupanj i iskustvo djeteta! 

*Svaki tečaj sastoji se od 10 radionica koje se inače izvode kroz 3 mjeseca (1x tjedno po 2 školska sata), a ovo je izvanredna prilika da Vaše dijete usvoji temu i napravi svoju kreaciju u samo tjedan dana s jednakom kvalitetom te u sljedećoj školskoj godini krene već sa sljedećim tečajem.


1. Tečaj: Svjetlost

Nauči sve o svjetlosti kroz programiranje vlastite igrice, robota policajca i sastavljanje svoje pametne lampe koja se pali i mijenja boje na pljesak

VRIJEME ODRŽAVANJA: 
20. - 24. kolovoza, svakim danom od ponedjeljka do petka od 9.00 - 12.00 h

Što će Vaš osnovnoškolac naučiti?

  • Što je svjetlost, odakle dolazi i kamo ide

  • Kako svjetlost koriste životinje, ljudi i roboti

  • Što možemo uz pomoć svjetla napraviti i programirati

  • Kako osmisliti i programirati svoj kviz

  • Kako robot mBot koristi svjetlo

  • Kako izraditi i programirati vlastitu pametnu lampu

Alati

  • Scratch

  • mBot

  • mBlock 

  • Vruće ljepilo

  • Arduino

Razina

  • Razina 1 (Početna) - predznanje nije potrebno

Opis

Tečaj je podijeljen na 3 logične cjeline prema alatu koji se koristi za konkretne pokuse i istraživanja svjetlosti. U prvom dijelu istražuju se pojmovi i dijeli se iskustvo djece vezano za svjetlost. Djeca u programskom okruženju Scratch smišljaju i programiraju vlastiti kviz na temu svjetlosti. U drugom dijelu upoznajemo robota mBota kroz istraživanje njegovih postojećih naredbi te proučavamo kako on koristi svjetlost (senzori svjetla, svjetleće diode, infracrvena komunikacija itd.). Naposljetku djeca sastavljaju i programiraju vlastitu pametnu lampu koja se pali i mijenja boje na pljesak. Lampa se dodatno može programirati za razne igre što djeca mogu isprobati nakon tečaja jer pametna lampa ostaje u njihovom vlasništvu.

CIJENA: 
1000 kn




Tečaj 2: Zvuk

Osmisli i izradi igricu s digitalnim instrumentom, a na kraju izradi i programiraj svoj pametni klavir sa svjetlećim efektima koji te uči svirati

VRIJEME ODRŽAVANJA: 
20. - 24. kolovoza, svakim danom od ponedjeljka do petka, od 13.00 - 16.00 h

Što će Vaš osnovnoškolac naučiti?

  • Što je zvuk, kako se stvara i tko ga sve može čuti

  • Što je frekvencija zvuka i zašto je ona bitna

  • Kako zvuk služi u komunikaciji ljudi, a kako kod robota

  • Koriste li roboti zvuk za komunikaciju

  • Što je to ultrazvuk i za što se koristi

  • Kako napraviti vlastiti elektronički pametni klavir uz pomoć Arduina

Alati

  • Scratch

  • mBot

  • mBlock

  • lemilica

  • Arduino

Razina

  • Razina 2 (Osnovna) - potrebno znanje Razine 1

Opis

Vaše će dijete dobiti odgovore na pitanje što je zvuk kroz stvarne primjere i eksperimente na računalu. Saznat će koje su mogućnosti zvuka te prepoznati njegove razne primjene u svakodnevici. Naučit će koristiti zvuk u robotici i elektronici. Uz pomoć poznatih alata za programiranje i robotiku, Scratcha, mBota i Arduina, dijete će naučiti upravljati zvukom počevši od programiranja i istraživanja zvuka na računalu preko korištenja ultrazvuka na mBotu te na kraju kroz izradu vlastitog pametnog klavira koji nakon tečaja nosi kući. S novostečenim znanjem Vaše će dijete imati priliku izraziti svoju kreativnost kroz stvaranje digitalnog glazbenog instrumenta na računalu i vlastitog pametnog klavira koji pomaže bržem učenju nota i sviranja melodija koje dijete prethodno programira u klavir.

CIJENA: 
1000 kn




Tečaj 3: Pokret 

Izradi i programiraj robotizirani stalak s kojim ćemo igrati igre s laserom i s kojim mobitel može precizno snimati video u sve 3 dimenzije

VRIJEME ODRŽAVANJA: 
27. - 31. kolovoza, svakim danom od ponedjeljka do petka, od 9.00 - 12.00 h

Što će vaš osnovnoškolac naučiti?

  • Kotač vs. noga

  • Čovjek vs. robot u raznim poslovima

  • Kako upravljati robotom s 2 kotača

  • Kako robot može upravljati laserom i mobitelom

  • Spojiti joystick na robota

  • Upravljati robotom pomoću joysticka

  • Preciznost kotača vs. preciznost zgloba

  • Izraditi robotizirani stalak za laser i mobitel

  • Isprogramirati kretanje robotiziranog stalka pomoću joysticka

Alati

  • Scratch - 3D igrica, pokretanje likova na 6 načina

  • mBot - svi načini kretanja robota s 2 kotača, glatko i brzo skretanje po putanji

  • mBlock - programiranje mBota i izrada programa za upravljanje motorima i laserom

  • ručni alati - sastavljanje i pričvršćivanje robotiziranog stalka

  • Arduino - spajanje i programiranje servo motora, joysticka i lasera

Razina

  • Razina 3 (Napredna) - potrebno znanje Razine 2

Opis

Pokret je vrlo komplicirana pojava u prirodi, no bez pokreta je svijet dosadan. Zato ćemo naučiti kako se kreću ljudi, a kako roboti i što je toliko posebno kod pokreta. Neka vaše dijete istraži i zaključi zašto robot za kretanje koristi kotače, a ne noge te zašto čovjek ipak ima noge. Kako se u računalnim igrama simuliraju pokreti? Kako napraviti da se likovi u igri kreću u 3 dimenzije? Upoznat ćemo sve načine kretanja robota s 2 kotača te naučiti kakvo kretanje je najpreciznije, a kakvo najbrže. Napravit ćemo svoj robotizirani stalak, odnosno malu robotsku ruku koja će se okretati u svim smjerovima te je iskoristiti kao precizni nosač lasera i mobitela.

CIJENA:
1000 kn




4. Tečaj: Makerbuino 

Sastavi svoju vlastitu Game Boy konzolu, nauči lemiti i hakirati igrice istovremeno

VRIJEME ODRŽAVANJA:
27. - 31. kolovoza, svakim danom od ponedjeljka do petka, od 13.00 - 16.00 h

Što će vaš osnovnoškolac naučiti?

  • Sastaviti jednostavni strujni krug

  • Prepoznati osnovne elektroničke elemente poput otpornika, tranzistora...

  • Precizno lemiti većinu elektroničkih komponenata

  • Hakirati već postojeću igricu

Alati

  • Ručni alati

  • Lemilica

  • Arduino IDE (sučelje)

Razina

  • Razina 3 (Napredno)

Opis

Sjećate li se Game Boy-a? Na ovoj radionici dijete će samo sastaviti, zalemiti, pokrenuti i programirati svoj Game Boy, odnosno MAKERbuino. Kad ga jednom sastave i programiraju, na njemu mogu igrati pregršt igara nalik na poznate Flappy Bird, Super Mario, Pac-Man, Space Invaders i slične igre. Zar nije najbolja igrica za tebe ona koju ti sam napraviš? Naravno, u svom MAKERbuinu i svojim igricama mogu uživati i nakon tečaja jer MAKERbuino ostaje u trajnom vlasništvu! ;)

CIJENA:
1350 kn




DODATNA OPCIJA:

Moguće je spojiti 2 tečaja u 1. ili 2. tjednu (1. i 2. tečaj ili 3. i 4. tečaj) s pauzom za ručak od 13-14h. U tom slučaju nudimo cjelodnevni program za dijete u trajanju od 8 do 17 h.

POPUST:

Ako dijete sudjeluje u prijepodnevnom i popodnevnom tečaju, ručak je uključen u cijenu te dobivate 10% popusta na drugi tečaj. 

Također, za svaki dodatni tečaj ili drugo dijete dobivate popust od 10%. 

Za treće dijete popust je 20%.


Lokacija svih radionica: Osnovna škola Vrbani



KONTAKT 

Za sve upite obratite nam se na e-mail info@robokacija.hr ili ispunjavanjem forme u nastavku: